24 Kasım 2011 Perşembe

Yoksun

Artık yarınlarımda olmayacaksın öyle mi?
Yarım yamalak mırıldandığım şarkılar,
Ellerim cebimde yürüdüğüm kaldırımlar,
Tepeden tırnağa ıslandığım yağmurlar,
Donduran ayazlar, tenimi okşayan rüzgârlar,
Kimi yetim, kimi öküz kalan duygular,
Şimdi hepsi sensiz mi kaldılar?

Yoksun! İnanmak istemiyorum.
Yoksun! İhtimal bile vermiyorum.
Yokluğuna tahammül edemiyorum.

Kendimi kandırıyorum,
Hiç olmamış gibi davranıyorum,
Sanki az sonra telefonum çalacak ve neredesin diyeceksin.
Sanki yürürken arkamdan usulca yaklaşıp omzumdan tutup kendine çevireceksin.
İnsanlardan kaçıyorum, olurda gerçeği bağıra bağıra söylerler diye,
Varlığının ihtimaliyle uyanmak istemediğim, bu kâbus biter diye.
                                                                                            
Murat KAZANASMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder