24 Kasım 2011 Perşembe

Sancısız

Bu kez sancısız olacak gidişim.
Sen daha ne olduğunu bile anlamadan…
Canını yakmadan, bir şeylere kıymadan…
İçimize defnettiğimiz hatıraların yasını bile tutmadan.
O diye anacaksın aklına geldiğimde,
Belki hiç anımsamayacaksın.
Yolda görsen tanımayacak, arkanı dönüp bakmayacaksın.
Kalbinde öldüreceksin beni, nefretin ağır basacak, ağlayamayacaksın.
Adı batasıca kalacak adım, o adı bir daha anmayacaksın, anamayacaksın.
Seni artık sevmiyorum deyişim yankılanacak kulaklarında.
Artık sevmiyorum seni, evet sevmiyorum seni artık.
Koca denizlerde limansız bıraktın beni,
Dipsiz kuyularda ışıksız, kalabalıklar içinde yalnız.
Karanlık gecelerde yıldızsız, gün doğumlarında şafaksız…
Neyi bölüştük, neyi paylaştık, neyimiz vardı karşılıksız.
Senli başlayıp senli biterdi her cümle.
Şaşmaz denk gelirdi, seni işaret ederdi her özne.
Hani aşk iki kişilikti ve tek başına yaşanan ölümdü ya!
Tarifsiz hisler içinde, işte o ölümü yaşattın bana,
Ne ben seni affedeceğim, ne sen beni affedeceksin.
Böylesi ikimiz içinde iyi olacak ve başka bir bedene yerleşeceksin.
Dedim ya!
Bu kez sancısız olacak gidişim.
Sen daha ne olduğunu bile anlamadan…
Canını yakmadan, bir şeylere kıymadan…
                                                                 Murat KAZANASMAZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder