24 Kasım 2011 Perşembe

Ben aşkı, senin gözlerinden içerim

İki göz üstünde, iki bakış
İki kalp, tek vücut.
Bir aşk ki, yazamadım seni süslü cümleler eşliğinde bir kağıda,
Bir aşk ki, diyemedim, anlatamadım ne kendime, ne sana.
Sus! Akışına bırak her şeyi,
Farzet ki dönmüyor dünya,
Farzet ki gündüzsüz geceler,
Farzet ki hiç bitmeyecek o an!
Bırak lal olsun dilim, yazmasın kalem,
Dönmesin dünya, Olmasın sabahlar,
Dursun peşinden koşmaktan yorulduğumuz zaman.
Bırak cevapsız kalsın sorular, kaldır at mantığını bir kenara,
Tut elinden korktuğun korkularının as şuradaki duvara.
Düşünme ne olur nerde biter? Ben mi giderim, O mu gider?
Tamam, bırak ellerimi, seni seviyorum da deme,
Sadece gözlerin kalsın gözümde ne olur!
Aşkı teninde yaşamasam da olur.
Ben aşkı, senin gözlerinden içerim.
                                                Murat KAZANASMAZ

1 yorum:

  1. gerçekten çok güzel... yüreğinize ve kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil