14 Ocak 2012 Cumartesi

Sen Beni Sevmedin

Sen beni sevmedin, sana aşık olan beni sevdin.
Şefkati sevdin, vefayı sevdin, seni kıskanmamı, seni özlememi, sensiz mutlu olamayacağımı bilmeyi sevdin, bende seni onore edecek ve kutsallaştıran ne varsa hepsini sevdin.
Ben sana sarılmasam, sarılmazsın.
Öpmesem öpmezsin, dokunmasam, dokunmazsın, gözlerinde erirken, aşkım demesem, efendim bile demezsin.
Sen beni sevmedin, sana karşı olan ezikliğimi sevdin, gururu sevdin, kibri sevdin, nazı sevdin, acı çekmemi, surat asmamı, kendi çıkardığın bu yoktan savaşta yenilmemi sevdin, zulmetmeyi sevdin.
Temelden çatıya kadar büyük bir özen ve emekle yapılan bu yapıyı, en üstten aşağı doğru sabırla yıkmayı sevdin.
Ben aramasam, aramazsın, ben sana koşmasam adım bile atmazsın, gülmesem, gülmezsin...
Sen beni sevmedin, sen hep kendini sevdin...
Bak, yokum artık, şimdi kendini de sevmiyorsun...

2 yorum:

  1. Kadınlar "aşıktan" ziyade "aşkı" sevmez mi Murat bey?

    YanıtlaSil
  2. Her kadın da aynı kefeye koyulmaz ama!
    Sevmek karşılıklı olunca güzel karşılıklı sevgi saygı hasret...Sevince sıcacık yataktan kalkmak,güne merhaba demek bile güzel oluyor.

    YanıtlaSil