14 Ocak 2012 Cumartesi

Benzeyiş

Öylesine tarifsiz sevdim ki seni, başaramayacağımı bildiğim halde gökyüzündeki tüm yıldızları avucuna indirme çılgınlığına bile kalkışabilirdim.
Cehenneme gitme pahasına işlediğin tüm günahların tek varisiydim.
Çok şey istemedim senden, azıcık bana benze istedim, aşık ol demedim az da olsa sev dedim.
Uyurken üzerimi ört istedim, camı kapa üşürsün demeni bekledim, hiç yapmadığın halde beni öperek uyandırmanı özledim.
Evet, çok şey istemedim senden.
Sadece biraz bana benze istedim, olmadı.
Korkarım ki ben sana benzemeye başladım…

2 yorum:

  1. Daha yeni başladım okumaya bütün yazılarınız harika ama en acıtanı da buydu..Çok duygulu hassas bir yazı.

    YanıtlaSil
  2. aslında bu kadar kolay yaşamak hayatı ama bir kere gözlerimiz ve kalbimiz mühürlenmiş olsun.açmaksa biraz farkında olabilmekten geçiyor.....Demek ki nizam böylebir çekene bir çektiren

    YanıtlaSil